2014. szeptember 25., csütörtök

Ajánló - Ezeket olvastam a közelmúltban

Bár mostanában egyre kevesebb időm jut a képregényolvasásra, azért az utóbbi időben mégis szakítottam rá egy keveset. Az egyik kedvencemet is újra elolvastam, méghozzá Alan Moore The Killing Joke-ját. Az apropó egyszerű volt. Láttam, hogy újra kiadásra került egy limitált akciófigura szériához, és kedvet kaptam hozzá. A friss nyomás a figurával együtt egy kihagyhatatlan egyveleg. Remélem nem csak én érzem úgy, hogy ezt a kiadást mindenképpen be kellene szereznem. Az esély nagyon kicsi, ugyanis majdhogynem már most nincs belőle. A limitált cuccok átka..
Eljutottam végre odáig is, hogy a Star Wars: The Force Unleashed I-II-t is elolvassam. Piszkosul eltalált darab, és erről egy ismertetőbe is belekezdtem már. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de a Star Wars megunhatatlan téma a képregények lapjain is. Aki szereti, az szeretni fogja a videojáték alapján készült képregény mindkét részét, ugyanis egészen más szempontokból mutatja be az eseményeket a két vaskosabb, bordázott füzet. Ezen kívül belekóstoltam a Marvel Adventures féle Vasember sztoriba is, valamint az Image comics Manifest Destiny sorozatába kezdtem bele. Utóbbiról elképzelhető, hogy szintén lesz egy ismertető. Ez a sorozat már az első két számmal megfogott. Jelenleg a 17 számnál tart az Egyesült Államokban. Csak ajánlani tudom mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése